A tavaszi szünet utáni első tanítási nap
Digitális országos mérés 6.B
Digitális témahét a felső tagozaton
Digitális országos mérés 6.A
Költészet napja
A Holokauszt áldozatainak emléknapja
Országos digitális mérés 6.A
3. HATPRÓBA verseny
Anyák napi fotózás
Országos digitális mérés 6.B
Erdőpedagógiai foglalkozások az 1. és a 2. évfolyamokon
1. osztályosok beiratkozása a 2024/2025. tanévre
1. osztályosok beiratkozása a 2024/2025. tanévre
FENNTARTHATÓSÁGI TÉMAHÉT - alsó tagozat
Papírgyűjtés _ Művelődési Ház udvarán
Föld napi program a 3. és 4. évfolyamon
FOGADÓÓRA
Országos digitális mérés 8.A
Böde Péter vándormeseíró
Országos digitális mérés 8.B
Ásványbemutató és vásár
HKSzCsPSzV
1234567
91314
2021
232728
30

Megismerni, megfigyelni, megszámolni, megvédeni – Egy tanév a fecskékért

Vissza a hírekhez « | 2019. február 27.
Megismerni, megfigyelni, megszámolni, megvédeni – Egy tanév a fecskékért

Legismertebb fecskéink a füsti fecske és a molnár fecske. Meddig láthatjuk még cikázó reptüket?

Az utóbbi időben jelentősen megfogyatkozott fecskéink száma. A fogyás okaként a klímaváltozást, az életterük beszűkülését és az emberi hozzáállást nevezhetjük meg. A rovarok elleni biovédekezésben jelentős szerepet játszó fecskéinkért mi is sokat tehetünk, ha nem verjük le fészkeiket. A letelepedésükkel kapcsolatos kellemetlenséget „fecskepelenkával” védhetjük ki.

Iskolánk diákjai az óvodásokkal együtt a fecskék veszélyeztetettségére hívják fel a figyelmet. Előadásaikkal és fecskepelenka kihelyezésével próbálnak segíteni a kis tollasoknak. Most nekünk kell segíteni, hogy a melegebb éghajlatról érkező, betegségeket terjesztő ízeltlábúakkal szemben elegendően legyenek, és megvédhessenek bennünket.

Kérjük Vép lakóit, hogy segítsék iskolánk diákjainak munkáját a fecskék fészkelőhelyeinek feltérképezésében. Előre is köszönjük együttműködésüket.

A felmérés időpontjáról a hirdetőtáblákon adunk tájékoztatást.

Beke Péterné